About وب مهر

Wiki Article

اینک در آستانه روز جهانی قدس، حزب اعتماد ملی ضمن گرامی‌داشتن یاد امام راحل(ره) و این روز بزرگ توجه ملت بزرگوار و رشید ایران را به نکات ذیل جلب می‌کند:

مفتی الازهر: زنان می توانند با بدن نیمه عریان دراتاق تاریک نماز بخوانند!

با این کار به افراد در ارتباط با شرکت اطمینان می‌دهید که شرکت قانونی است و دارای شماره ثبت است.

سحام نیوز:از نظر همه مذاهب فقه اسلامی روشن است که چنین نمازی باطل است و مورد قبول خداوند نخواهد بود، وتا کنون هیچ فقیه و اسلام شناسی فتوا به جواز نماز با بدن نیمه عریان نداده است بلکه پوشش کامل بدن زن را در هنگام نماز شرط صحت و قبول آن دانسته اند مگر در مورد ضرورت.

این پیشنهاد را دادم و رفتم و جلسه ما با کمیته منتخب به خوبی خاتمه یافت. اما فردای آن روز ورق برگشت. جمعیتی با حکم دادستانی آمدند و به دفتر من حمله آوردند. آنجا را مورد تجسس قرار دادند و به تجسس در وسایل نیز بسنده نکردند که حتی نوشته ها و نامه های شخصی و چکها و اسناد خصوصی من را نیز مورد تجسس قرار دادند و بردند. آخر امر نیز دفتر را پلمپ کردند و به آذوقه ای که به رسم هرساله برای اطعام مساکین در انجا انبار کرده بودم نیز توجهی نکردند و آنها را نیز مشمول توقیف خود قرار دادند و آقای داوری سردبیر سایت حزب اعتماد ملی را هم دستگیر و با خود بردند. کار پلمپ دفتر شخصی من تمام نشده بود که دفتر حزب اعتماد ملی را نیز که من دبیرکل آن هستم مورد تجسس قرار داده و وسایل و اسناد یک حزب ثبت شده در ذیل قوانین جمهوری اسلامی را نیز برخلاف قوانین کشور ضبط و سرانجام دفتر حزب را هم پلمپ کردند. به اینها نیز بسنده نشد که دکترعلیرضا بهشتی فرزند مرحوم آیت الله بهشتی و مهندس مرتضی الویری با آن سوابق انقلابی و داشتن سابقه نمایندگی مجلس و شهرداری تهران و سفارت جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی را نیز بازداشت کردند و دفتر موسسه نشر آثار مرحوم بهشتی به عنوان یکی از پایه گذاران جمهوری اسلامی هم در جمهوری اسلامی پلمپ شد.

این مقاله به شما توصیه می کند تا اطلاعات زیر را در رزومه کاری خود قرار دهید :

طراحی سایت وکالت یکی از راه هایی است تا به افرادی که روزانه به زندان می افتند کمک می کند تا بتوانند خودشان را از این منجلاب نجات دهند. در واقع همان طور که از این موضوع آگاهی دارید، میزان جرم و جنایت روز به روز در حال افزایش است و به همین علت روزانه افراد زیادی چه گناه کار و چه بی گناه راهی زندان می شوند که طراحی سایت وکالت در این شرایط یک ترفند حرفه ایی از طرف وکلا در نظر گرفته می شود تا بتواند به تمامی این افراد کمک کنند.

جهت آشنایی بیشتر با طراحی وب سایت، طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی و سئو سایت میتوانید به سایت وب مهر مراجعه نمائید:

امروز رهبری این حركت توسط خود مردم در درون ایران انجام می‌شود. طبعاً ممكن است یكسری حركت‌های تندروانه یا كندروانه داشته باشند اما تردید ندارم همه مسائل در چارچوب منافع ملی تنظیم می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اطاعت از رهبری افزود: همگان به ویژه نیروهای انقلاب اسلامی باید پشت سر رهبری با حفظ و آرامش حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شوشان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به اینکه با اتکا به وحدت و برادری می توان بیشتر به مردم خدمت صادقانه کرد گفت: با دعوی و درگیری هرگز نمی توان حقوق مردم را پیگیری کرد.

.. همه دارد از دست میرود... داشته و نداشته های ما دارد از بین میرود ...

.. براستی چه شد آن روزها ... آن روزهای زیبایی كه اسم شان را بگذاریم رویاهای سرزمین من ، سرزمین ایران... انگار جنگ واقعی كه پر از كینه است الان دارد اتفاق می افتد ... كسی آن موقع به كسی تهمت نمیزد ، همدیگر را متهم نمیكرد .

امیدوارم به لطف پروردگار و خون شهدا و عزیزانی كه پشتوانه انقلاب بودند ما برگردیم به عصر خودمان ، به باورهای عصر خودمان كه ایران سربلند و پر از امید داشته باشیم"

Report this wiki page